Wednesday, 27 April 2011

Anniversary

Petang tadi lepas soulmate mak cik balik keje, mak cik cepat bsiap-siap, maklumle kan hari nih anniversary kami, nak le jugak merasa makan kat luor sekali sekala..(padahal selalu je makan kat luor :p)

Elok dah mak cik pakai cun cun siot, skali soulmate mak cik singgah pulak kat bengkel..katenya nak tukar logo kete layan aje laahh kang macyam pulak ...




 sungguh bertungkus lumus si ayie tu buat keja...lepas tu tak ambik upah pon..pelanggan tetap la katakan..
ye la 2 minggu sebelum tu dah g tinted cermin kete kat dia..tapi memang soulmate mak cik selalu je pegi kedai dia, dari myvi dulu, kelisa dan kete yang ni jugak buat kat dia..
 chewi suka sangat la sebab sebelah bengkel ader kedai runcit..

 tengok !!!!.. suka sangat..cepat2 dia habiskan stock yang dalam plastik tu, konon nak pegi pulak kedai runcit tu
 Lepas ke bengkel mak cik teman soulmate mak cik p bayar kete , chewi sheebook nak main tekan-tekan butang tu...tapi kene marah kat papa, terus diam dan tengok aje...hihihi
bayar kete lagii...
Finally...

sampai jugak le kat Secret Recipe..tu pon dah lewat petang dah pukul 6 lebih, tak leh la mak cik nak bersenang lepak lama-lama kat situ sebab kul 8 soulmate mak cik nak kene pegi keja pulak..

mak cik yang hati tengah berbunga-bunga..
chewi mak cik yang macam teruja tengok keropok ubi kat depan mata...padahal kat rumah pon ada..sampai kat situ buat macam org kebuloq pulak makan keropok tu..

sempat manje-manje ngan papa sementara tunggu makanan sampai..bukan senang nak tengok chewi nak manje ngan papa macam ni...gambar makanan mak cik tak snap yee sebab tak sabar nak melantak..hehehe ^_^


bersama SOULMATE mak cik  ^_^

walaupun kadang-kadang mak cik hanginnn jugak ngn dia tapi mak cik tetap sayang dia...ye la kan..hidup berpasangan ni mesti ader keburukan dan kebaikan di kedua-dua belah pihak..sama-samalah bertoleransi..

agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com