Thursday, 28 April 2011

BLACKHEAD ? huhh!!! semua wanita benci perkataan tu!!!

Semenjak dua menjak ni muka mak cik nih ternoda dengan kepala hitam dan kepala putih..eh ye la kann..kan ke maksud same aje..cuma yang tu kot omputeh, mak cik cakap tu kot melayu..heheh kalo kot melayu bintik hitam laaaaa...hampeh punyo mak cik!!! ngeh ngehh..

Dulu pon memang ade tapi banyak whitehead la, blackhead tak la ketara sangat..tapi semenjak dua menjak ni mak cik tak tau ape puncanya, tiap kali nak cuci muka je mak cik ngeluh tengok hidung mak cik yang menggerutu macam kulit limau purut dah..(limau purut yang tak bersalah jugak dikaitkan).. mak cik ader la jugak gonyoh2 ngan tuala tapi macam tak keluar pulak, buat sakit je, bukan takat sakit hidung, hati pon sakit menengok parasit yang menempel kat hidung tu..huhuh..

Jadi sebelom soulmate mak cik komplen, baik mak cik cepat-cepat carik jalan penyelesaian..hoii hati soulmate nak kene jaga beb, bukan takat hati, penampilan memg nak kene jaga laa...smua ni mak cik buat untuk soulmate mak cik laa..kang kalo tak jaga nye carik lain..parah mak cik..nangis tak berlagu le gayanyeee..hehehe, mintak jauh laa yee..^.^

Pastu mak cik pon sebey la produk untuk hilangkan blackhead, hari tu mak cik ader tgk kat belog Maria Elena, budak yang cun dan gile sempoi tu, ye la dah dia cun mak cik pon nak try la produk cam dia nak suruh cun jugak, walau buat camne pon hakikat mak cik tetap camni..syukur la..kang kalo cun sangat kang tak leh kluar rumah pulak asyik ader org mengekor je..kah kah kah..berbalik pada maria.. dia guna produk ni tau untuk tak mau ade blackhead

mak cik pon ajak la soulmate mak cik pegi Watson nak mencari bende alah nih, cari punya cari tak der..pastu balik umah mak cik goggle balik..mengong sguh mak cik nih..bende alah nih produk Cellnique..mane nak ader kat Watson atau Guardian..Nasib mak cik tak tanye budak kat kedai watson tu, kalo tak buat malu ajer..nampak sangat ketinggalan zaman mak cik nih, pastu mak cik pon terbaca la pulak ader satu produk dari cosway..Tadaaaaaa

BIOGLO BLACKHEAD LOTION- produk dari COSWAY

chewi mak cik nak tumpang glemer jugop..huhuhu

Cara nak pakai camni ye anak-anak..:

1. Semburkan BIOGLO BLACKHEAD LOTION pada kapas muka.
2. Letakkan kapas muka pada kawasan zone-T berminyak yang cenderung pada bintik-bintik hitam.
3. Basahkan tuala di dalam semangkuk air panas. perah sehingga kering dan letakkan di atas kapas muka.
    ulang sekerap yang perlu supaya tuala sentiasa panas untuk mengekalkan kesan saunanya.
4. Biarkan selama 15-20 minit, kemudian alihkan.
5. Gunakan kapas swab dan picit kulit dengan lembut untuk membersihkan pori-pori yang tersumbat.

lepas pakai bende alah nih..Fuyoooooooooo..licin giler hidung mak cik, dari kulit limau purut dah jadi licin cam kulit telor dah..
Nanti kalo ader sesapa nak cuba leh la cuba produk ni, harege pon dalam 38hengget je, mak cik rase yang B-liv tu harga 2x ganda ..so tepuk dada tanya la hati....SELAMAT MENCUBE





agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com