Tuesday, 31 May 2011

Amboiiii..naik belang nampak !!!


haaa..bila papa tak de, ni lah dia jadinya..kalo papa ade baik pulak perangai...duk je depan tv layan citer Kum Kum..tapi tengok aje papa kunci pagar rumah nk klua pegi keje..haaa..mula la naik belang...

mak cik ni pulak macam guru vokal nak mengajar vokal kat murid af  lak..menjerit-jerit..kekadang dah macam histeria..tapi si chewi buat muka donoooo aje..sape yang tak geram..

nak simpan kerusi

last skali bila mak cik dah penat  melalak lalak test vokal, ngan piching ntah ke mana...mak cik ugut kate papa dah nak balik..dengan muka takut cepat2 tolak kerusi ke dapur..hihi, menjadi trick mak cik malam nih

agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com