Friday, 27 May 2011

camne korang ekspresi kan marah korang ?

sempena dengan mak cik tengah bengang a.k.a marah ngn chewi mak cik nih, mak cik nak tanye korang camne korang ekspresi marah korang...??? leh kongsi tak ?

mak cik memang geram sguh..cu tengok






sebelum ni mak cik penah pegi rumah orang ..pastu tengok lukisan tak berjudul kat dinding rumah..getus hati mak cik..ehh, mak dia tak larang ke anak conteng dinding,,eeee hodoh mate memandang..

Ituuu   duluuuuuu  sebelum ade anakkkk

Tapi bila dah jadi kat mak cik sendiri...pandai pulak mak cik pk..ooo patut laa..anak-anak ni kreatif rupanya..padahal dalam hati memang membara panasss.. tapi cara mak cik tunjuk kan marah mak cik selalunya mak cik ketipkan ibu jari ngn jari telunjuk kaki mak cik..memang tu la cara mak cik tunjukkan marah mak cik bagi mengelakkan terjadinya kes dera..kang tak pasal2 jiran mak cik call Talian Nur..huhuhu... mak cik dah kongsi ekspresi marah mak cik..korang camne?

* buat2 paham la yer cara mak cik ekspresi kat atas tuu..




agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com