Thursday, 26 May 2011

Duk ngadap tv tak p manaaa dahhh !

Kanak-kanak sekarang ke dulu ker kalo dan ngadap citer katun memang tak bergerak ke mana la jawabnyaa.. macam zaman mak cik kecik-kecik dulu yang mak cik paling ingat antara katun-katun yang femesss seperti

            DORAEMON

*yang ni mak cik siap ingat lagu dia 'ang ang ang' tu..

USOP SONTORIAN


KELUANG MAN




dan tak ketinggalan jugak kesukaan budak-budak lelaki mase tu

ULTRAMAN


haa yang ni anak buah mak cik si Irfan minat ..siap boleh tiru aksi otromen bergocos lagi !
SURIA PERKASA HITAM


tiap kali tiba waktu siaran ajer, menang mak bapak tak payah risau nak melilau cari anak masing-masing sebab conpem-conpem dah akan berada depan tv..Tapi kalo mak bapak tak mau bagi tengok tv pandai pulak menjawab.." alah rugi la, kan kite bayar lesen tv..kalo tak tengok rugi laa..baik tak yah beli tv " sebenarnya itu lahh jawapan mak cik tiap kali kene marah sebab suka sangat tgk tv..hihi ingat lagi tak mase tu kalo rumah sape ader tv, memang kene bayar lesen..pastu lesen tuh siap buh dalam frame dan gantung kat dinding lagi..hahahaha

lesen tv...setahun 24 hengget

Dan sekarang fenomena kartun tak sampai ke titik nokhtahnya...zaman dulu mak cik yang giler kartun sampai lepas kawen (sblm ade anak) rela langgan channel kartun kat siaran berbayar yang mahal giler tu.. Sekarang chewi mak cik pulakkkk menggila tengok kartun, celik mata ajer

UPIN & IPIN
haaa UPIN & IPIN

sampaikan semua barang nak ader gambar upin dan ipin...dah la tu DVD upin ipin berkeping-keping..dup ulang yang tu ajerrr, sampai kan dialog watak-watak dalam crita tu pon dia boleh hafal..

dan fenomena terbaru pulak
BOBOI BOY

yg tak tahan tu..chewi siap ngaku watak katun si Yaya tu dia..hahahaha

syabas buat anak melayu yang buat animasi keluaran Malaysia...dulu kita main cedok katun luar dan alih suara, tapi sekarang Malaysia kita dah maju...

tengok sampai tidow..kalau off jaa dan dan jer dia sedar...mak cik sampai nak termuntah tengok benda sama.

* gambar-gambar yang berkaitan dengan mak cik tu mak cik Goggle je..

agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com