Saturday, 21 May 2011

emas 24k kat muka ?

ye ... tak caye ker...mak cik pakai emas 24k kat muka...tak cukup kat tangan kaki ngn leher, mak cik siap pakai kat muka lagi...bukan mak cik pakai susuk tau...Harammmmmmm...betolll..mak cik pakai kat muko...KAYOOOO sguh mak cik kan...

mak cik google

sbenarnya mak cik tengok sepupu mak cik pakai Syahirah Iffah ni, kebetulan pencuci muka Simplyct mak cik pon dah abis bekalannya...dan tambahan pulak tiap kali nak beli mesti nak kene pikir bajet 4 5 kali..maklumlah produk tu mahal...mak cik ni hanyalah surirumah..nak kena kesian jugak kat soulmate mak cik dup keje siang malam, alih-alih mak cik perabih duit pulak...@_@.. Tapi soulmate mak cik penah offer kat mak cik suh pakai SKII...mak cik tak mauuuuu...baik mak cik beli bende lain pade perabis sampai 5 6 ratus semata-mata nak beli bnde alah tu sedangkan yang murah pon ader yang lebih baik..kan ?!

so, petang tadi sambil nak beli pampers chewi, mak cik singgah la kat Guardian kat tepi JitraMall..sekali promoter nyah tu pegi sapa mak cik
" akak nak cari ape ek ? " sambil manja-manja tanya mak cik
(dalam hati mak cik -'eh-eh..dia lagi tua dari aku !')
" nak cari pencuci muka..mane yang ok?kalo syahirah ni ok tak?"
" smua brand ok kak..tapi yang ni elok kak cuba laa dlu.."
dipendekkan cerita, mak cik ambik yang satu set pastu ambik toner..malas mak cik nak melayan nyah tu lame-lame...kang tetiba mak cik ter jeles sebab dia dup usha soulmate mak cik..hihihihi


satu set dalam kotak tu ader pencuci muka, set penggelupasan dan krim siang..plus toner..

 tak sabar nak tengok muka makcik lepas 7 hari..kite tengok same-same makin anjal tak kulit mak cik.. agak-agak kalo tekan tu toing toing toing..macam spring...ngeh ngeh.. ^_^

agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com