Thursday, 12 May 2011

HOSPITAL di RUMAH...

Last week balik kampung mak mak cik bekalkan stok-stok ubat..memang selalu cenggitu, tiap kali balik kampung, then nak balik sini smula memang ada stok ubat akan dibekalkan, maklumlah mak kerja Pegawai Farmasi...kalo setakat nak Paracetamol tu memang berlambak laa kat umah mak cik


Sampai kadang kala mak cik buang aje ubat2 tu sebab dah exp. huhuhu..kalo bab ubat cacing tu mak cik tak payah bawak chewi g Klinik Kesihatan dah..memg every 6month memg akan dibekalkan..heheh


mak cik kecekkk chewi..mak cik kate ni vitamin...kalo cakap ubat memang sah-sah la dia tak mau telan..ingat mase kecik-kecik mak cik banyak cacing kerawit..tak makan ubat cacing ke mak cik dulu ?..hahah lawak laa pulak..ish malu pulak bila ingat mak cik akan tertonggeng tiap2 malam pastu arwah abah mak cik akan carik kerawit tu dengan bnde ni sebab kalo tak buang memg tak leh tido laaa :

dan mak cik jugak penah ingat mase mak cik umo 7 8 tahun, penah skali mak cik buang air besar..pastu keluar cacing..menjeritttt mak cik dalam tandas..eee geli gelemang kalo nak ingat peristiwa tu..Mane tak nya mase mak cik kecik-kecik dulu kemain lagi heroin nye... Kawan pon ngan orang laki ajer, main pon mainan orang laki..Kasut ke selipar ke ntah ke mane perginya..nasib depan umah tu jalan berturap, tapi time balik kampung toksah cakap la, dalam selut pon mak cik berendam...
harap chewi tak de la cacing macam mak cik kecik dulu...walaupun main bukan main lagi petang tadi..
*mak cik penah terjumpa cacing tempat budak-budak tu berhimpun..!!! gelii



agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com