Tuesday, 31 May 2011

Mak cik agak ketinggalan Poli dah tak de sijil ek?

memang  kalau dah dasar housewife tu housewife jugak laaa.sungguh ketinggalan kalo bab-bab isu semasa...ish leh ke kate camtu...kang sensitive pulak housewife lain.. sori sori akak-akak dan adik-adik housewife..bukan ape..mak cik ni haahhh sungguh ketinggalan, tu la..time siaran berita elok je duk melangut tengok channel Korea..padan muka..!! pang skali untuk diri sendiri...

mak cik ni graduan poli..nak ke tak..nak jugak tau ape-ape pasal poli..boleh pulak mak cik tak tau poli sekarang dah tak de Sijil..sedangkan lagu poli mak cik masih ingat lagi..kalo lalu je depan Polimas tu..dan-dan je "politeknik adalah warisannnn kitaaa..membimbing tenaga bidang teknikal..bla bla blaa..



haishhh semangat pulak rase nak blaja balik..hihi..Tapi kalo ambik dip stahun je..nnt tak jadi fulltime housewife le pulak..ok tak jadi halftime housewife???

Bila last batch sijil kat poli ek??? kalo camtu kalau budak2 SPM yang dapat result cukup makan tu tak leh dah la nak ambik sijil kat poli...alahaiii sayangnyaa..Dengar kate jugak poli dah nak naiktaraf sama ngan universiti kan..ader sape2 tau leh gitau mak cik tak..

Soulmate mak cik pon budak poli, tapi jangan harap dia nak tau lebih lanjut tentang poli, lagu poli pon dia tak ingat..(walhal dia yang gitau poli tak de sijil) hiihii..
agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com