Saturday, 28 May 2011

Tebbeeyy aaa'kkkk

tebey aa'kkk tu kate org pantai timur..dengan kate lain tabiat..

Sebelum masuk tidow tetiba pulak rase nak meng update ..memandangkan chewi pon masih terlompat-lompat mendengar lagu kat tv tu haa...asal dgr muzik ja mula la terlompat-lompat .. agaknya nak jadi penari kebudayaan macam usop wilca kaa..tapi tak la sampai nak berwilcaaa..


tapi sebolehnya mak cik tak mau la anak mak cik jadi anak seni...

Berbalik pada title tadi..mak cik nk cerita pasal tabiat bila nak tido..ye la kan..macam-macam ragam orang buat bila nak tido..konon nak suruh ralikkk laa..ader yang cium bantal busyukkk..ader yang simpul kain..ader yang isap jari..pendek kate macam-macam ragam..tabiat ni ader jugak terbawa-bawa sampai ke besar..masuk u pon masik nak usung bantal busyuk ke diq oii ! lagi naya kalo sampai berlaki bini masih ade bantal busyuk..malu kat laki/bini mak nonnn!!! Adakala sampai menyusahkan pon ader kan..
Chewi mak cik pon tak terkecuali..tapi nasib la tabiat dia tu tak menjurus ke arah yang bau macyam atau isap jari sampai meleleh-leleh air liur..
~ muka senyum sebab ini adalah aksi lakonan semula ~

tabiat chewi mak cik, mesti ader napkin atas dada sebelum dia nak tidow..punye la nak kate berdisiplin sampai kain tu nak kene lipat elok-elok 4 segi..tak mau senget2..nanti meraung macam rimau sarkas pulak kalo tak di kasi lipat betol-betol...kuantiti kain pulak tak lengkap kalo tak 2 atau 3 helai..tamak ikut gen sape laaa.. pastu bila dah ader kain tu mulut dia mula berbunyi..konon ulit diri sendiri..nak harap mak cik nak ulit..memang tak laa,.mak cik asal letak kepala atas bantal aje..terus mimpikan lelaki-lelaki kacak..hahah melampau !..mane nak letak soulmate....Tabiat chewi mak cik nih kalo kire lansung tak menyusahkan mak cik la kan, sekaligus tak memalukan bila nak pegi mana-mana.

anak kawan mak cik lagi superb...nak tido wajib ader bantal ulat busyuk dia..kalo tak, memang dia tak kan tido..yang mak cik tau tu sebabnya hari tu kawan mak cik ni ader la anta anak dia kat umah mak cik nak suh main ngan chewi..pastu muka dia dah penat sangat..mak cik suh tido..dia baring-baring pastu bangun balik..mata dah lali tahap layan lagu jiwang dah..tapi baring..bangkit balik..memang kesian..last2 mak cik call mak dia suh mai ambik..skali mak dia kata dia lupa nak bagi bantak busyuk..alahaiiii..cianyee...
~ syapiq yang tak leh lena kalo tak de bantal busyukkk ~
- curik gambar dalam fb kawan mak cik -

Satu tabiat lagi gentel kain selimut..dah la selimut tu tak kasik di basuh..kalo basuh ajer selimut tu ..mesti tak lena nak tido..ish ishhh..kalo cam tu berkurun laaa tak di basuhnya kain selimut tu..leh bayang tak macam mana baunyer...hahhahaha

Anak sepupu mak cik pon ader tabiat lain macam jugakk..kalau nak tido ajer, mesti nak kene pegang jari orang lain...nasib la sapa tido sebelah dia.. dan adik ipar mak cik pulak suka gentel rambut orang bila nak tidooo

haishhhhhhh

chewi dah ngamuk nak ajak tido..agaknya dah penat jadi artis kebudayaan tadi..

kalau korang ader tabiat nak di kongsi...silakan lahhh...mak cik nak tau jugakk..

* mak cik tak de tabiat..asal letak aje kepala...krohhhhhhh





agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com