Monday, 20 June 2011

Penang

amat membzkan diri sehari dua nih, maklumlah mak mertua datang..menantu harus buat-buat rajin, duduk di dapur..huwaaaaa..tipu..selalu mak yang duk di dapur..menantu hanya sibukkan diri buat2 basuh pinggan buat2 sapu lantai sebab bab memasak menantu sangat failed...hihi..nasib dapat mak mertua yang baik hati..

Sabtu lepas bawak mak, ayah dan adik2 jalan-jalan kat pulau pinang..Tapi sebab bertolak pon dah tengah hari sempat pegi Bukit Bendera ngan Padang Kota Lama je .jom layan gambar..nak melalut banyak-banyak nanti korang pulak yang nyampah.. tapi kalau tangok gambar pon mesti nyampah jugak ^_^..

Singgah solat di Masjid Besar Pulau  Pinang.. memang superb masjid nih...
*nampak x gadis manis kat tepi skali belah kanan gambar...hihi ^.^
makan langsat berkilo taraa nak sampai sinih..
GPrS pon sampai naik pening nak calculate jalan.,,hahha

canggih..4minit dah sampai atas

duk paling depan..best..
makcik ngn soulmate dan apih tukang urut..

Bukit Bendera  

 
my heart my soul

agak-agak kalau ambik pearl nih berapa boleh jual..kayo makcik




dengan adik-adik soulmate...
adik mak cik juge

kat Padang Kota Lama
ape motif duk lagu tuuu ?
misi menghabiskan duit papa ^0^
  
♥ ♥ ♥




















agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com