Wednesday, 6 July 2011

Bila boring kat Dewan Kuliah

taklimat Hari suai Kenal..stat kul 8 pagi sampai kul 5 petang..haduih mak aihhhh..makcik macam nak patah pinggang..punggung bagai nak kren krem..bosan tok sah duk kata la...Dari pagi  nk sampai petang tu ade la jugak sorang dua penceramah yang agak2 leh letak batang mancis kat mata..bosyannn...

Selalu kalau bosan ape yang korang buat ?
nak tau ape yang makcik buat ? konpem korang penah buat salah satu dari ape yang makcik buat...heheheh

1. Kira berapa keping siling kat Dewan Kuliah...
2. Kira Lampu
3. Conteng buku
4. Tengok kepala orang kat depan
5. Goyang kaki
6. Kutis kuku
7. Main tekan punat pen
8. Tengok karenah orang..ade yang korek hidung la..tengok cermin la..
9. Tengok kasut orang sebelah pastu banding ngn kasut sendiri - konpem puji kasut sendiri..hihi
10. Jeling kat student laki...hahaha saje tengok kot-kot ader yang kenal..bukan gatal tau..makcik dah ade soulmate..O.o



agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com