Saturday, 2 July 2011

Hai Semangat..datanglah padaku..aku seru...

macam nak seru jin pulak..haduih..semakin dekat nak belajar semakin malas dan tak de semangat pula makcik neh...Kain yang tak berlipat penuh satu katil bertimbun-timbun..nak pakai baju memang tak yah bukak almari dah..cari je atas katil tu..haduihhh semangattt datanglah padaku...

Bangun pagi tadi pon sama..masuk bilik mandi..gosok gigi pastu keluar balik baring atas katil..macam duk pk 5 6 kali..nak mandi ke nak baring,,, pastu bangun masuk bilik air cuci muka pulak..sambil duk lali..baring pulak atas katil...ishhh tak boleh jadi nih..semangat bermalasan makin menjadi2...kuatkan diri terus bangun mandi...

Lagi 2 hari nak sambung belajar kat Poli..sambung Dip..haduih..macam mana la nak hadapi nih kalau semangat bermalasan masih berluasa dan makin menjadi..Harap leh la handle smua nya..dalam masa sama jadi student jadi ibu dan jadi wife..Otak pon dah berkarat macam mana nak polish balik nak terima ilmu2 nih..

huwaaaaaaaaaaaaaaaa...sakit urat pulak


agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com