Friday, 8 July 2011

Nak orang KOREA

O.o

Penah tak korang (yang dah kawen) gurau-gurau ngan buah hati pengarang jantung korang pasal kawen-kawen ?...makcik selalu je gurau-gurau tanya pasal bini muda kat soulmate...ho hoooo bukan nak honey tau..-.-..Tiap kali soulmate nyakat makcik pasal bini muda makcik selalu buat-buat ngajuk manje .. tak de maknenye dia nak pujuk kalo makcik nganjuk betol2..T_T... Makcik kate..makcik tak kisah soulmate nak kawen lain, tapi syaratnya - tiap bulan bagi makcik 10k, pastu rumah atas nama makcik 1 biji dan 1 kete import yang baru atas nama makcik.belanja anak lain kira maaaa.kalau tak court celitaaa..hahah ambikkk nak sangat berbini ramai.. Kalo tak mampu nak bagi , makcik nak lari g Korea...Nak cari Kang Ji Hwan..tu pon kalo dia nak kat makcik.. hihihihihi...

Selalu gak soulmate tanya, kalo makcik tak kawen ngan dia..makcik nak kawen ngan sape..Jawapan same la makcik bagi ...Kang Ji Hwan.. huwaaa mau nak nagis minat kat dia..^_^ cettttt..Soulmate tetap di hati...kalau kau tak curang kau tetap di hati la...tapi kalo tak memang tak de makne la...huhu ishhh tak baik.. *.*

huhuuu tak baik menduakan suami...
copppp ni bukan menduakan yee..ni sekadar minat ajer..Sumpah makcik sayang kat soulmate..

Nak kenal tak Kang Ji Hwan ?...

harus ber tq pada en.google

tak la ensem sangat tapi sweet... ntahh laa macam mane leh terpikat...
Macam makcik terpikat kat soulmate laa umpamanya... ^_^

Last picture...Tapi nak kene pesan awal-awal..Sila Jangan Termuntah..Termeluat, dan Ter Ter Ter lain-lain.. \o.o/
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Padan tak..haaa soulmate..kalo tinggal makcik..makcik cari dia nih...
Gambar hanya ilusi semata-mata tiada kene mengena antara realiti dan fantasi..;P

muntah x?



agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com