Saturday, 20 August 2011

shopimmmmm raya !

2 hari memang best..best perabis duit yang soulmate makcik berhempas pulas cari selama sebulan...isk iskk kesian soulmate kan kan kan...

tak tau ape yang kami shopping..barang tak la nampak banyak sangat tapi habis 4 angka dah...

yang pasti buat orang tua di kampung pasti tak dilupakan...Kat Pekan rabu saje dah 5ratus melayang...yang nampak telekung semayang ngan kain pelikat aje...-o-

telekung semayang sutera
buat tok dan opah
kain pelekat untuk tok ayah ngn tokki


Pastu ke Pasific..bli baju chewi

separuh dari baju raya chewi...


^_^ mama and chewi


produk sampingan...hehheheheheh

harus..untuk keyakinan diri bak kata soulmate




masih mencari baju kurung untuk makcik dan chewi sebab baru je ade sepasang...sedangkan soulmate punya baju melayu tahun ni 2 pasang..so makcik nak kene cari lagi sepasang...shawls pon tak carik lagi...
ade sape nak sponsor tak ?




agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com