Wednesday, 23 November 2011

acu cuba try test tengok...


seyes cantik kotak...
sebab kotak cantik makcik pon terbeli isi kat dalam sama..
foundation dan loose powder elianto...

BB cream dia memang rase cam puas hati - padahal baru skali pakai...
bedak tu makcik baru test sket je, sbb nak abiskan bedak Simplyct dulu..

Ingat mase balajar kat Kuantan dulu penah pakai foundation..dek kerana di promosi kan oleh budak umah..makcik pon try pakai maybelline punya foundation..memang elok tapi satu jer..cepat berminyak, maklumlah muka makcik ni kadang-kadang berminyak, tapi tak lerr teruk sangat...Tadi pakai bb cream ni macam tak berminyak ..tapi tengok dulu la hari-hari selepas ni camne...

Sebelum pakai foundation ni makcik duk pakai

Olay White Radiance
memang pakai bende alah ni ok..muka nampak lembab je tapi sebab bila makcik duk selalu berjemur kat tengah panas duk ulang alik p kelas, muka macam oily, pastu jadi cam sunburn kat pipi sket-sket.padahal dah spf24...ozon dah semakin nipis sebab tu panas terik ..betul ke fakta nih ?



tetiba IKLAN gadis KELABU asap


*Sekarang tiap-tiap pagi minum Suplement Vitamin C...



agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com