Saturday, 26 November 2011

'JANJI JANGAN DEGIL'

 ayat biasa yang tembus telinga chewi tiap kali nak kluar jalan ke mana-mana..
biasalah anak yang aktif macam chewi tu kene pesan banyak-banyak kali..dan kalau patuh dengan arahan maka si papa akan bagi ganjaran ...

Hari ni dek kerana perangai yang agak suci lagi murni, papa janji nak belikan tv yang tengok dalam kete tu...ntah la, makcik panggil tv jer, padahal bende alah tu leh jugak wat main game, tengok dvd, ntah ape lagi, makcik pon tak gheti..Kerana perjanjian yang lumayan..memang amat tertib dan terning la segala tingkah laku hari ini...Mula-mula keluar pegi ke Tasik Darulaman...

tarikan baru yang ada kat tasik...

soulmate yang teringin nak main jugak...

Bila dah ke tasik, chewi yang baik budi bicara hari ni terus menagih janji...

yeayyyyy dah dapat

menge'test'
tak dan sampai rumah dua beranak ni dah layan dvd kat carpark


dan makcik pon tumpang kebaikan soulmate yang murah hati hari ni...
hehehhehehe

di sponsor oleh soulmate....ni yang cayang lebih nihhhh

ni hasil menghabiskan $ hari ini...
pssttttt nakcik dpt perfume jugak...hik3




agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com