Monday, 5 December 2011

ape kes pakcik tak mau tegur sye !

itu ayat dalam hati makcik tatkala makcik terserempak dengan jiran makcik yang mai makan kenduri jiran sebelah umah makcik...nak cakap terang2 kang jadi publisiti murahan pulak kat majlis orang..

ceritanya begini...
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

..
.
.
.

.
.
.
.
tamat...

ops..tak cite lagi ek..heheheh gurau jer,

bengang btol ngan jiran yang sorang tu, makcik ni macam biasa la mulut manis macam air sirap gula...tegur la ..konon nak buat peramah hampeh tol bila org tak jawab pon teguran makcik tu....ludah dalam air kasi minum baru tau, eeee memang sakit hati kalau di kenang-kenang...bini dia pon sama la..makcik pon tak tau ape la silap makcik kat dia..pelbagai tanda tanya muncul dalam fikiran makcik nih dah macam lagu Tinggal Tanda Tanya, nyanyian Ella..

adakah makcik jahat
adakah makcik hati busuk
adakah makcik gila
adakah makcik terlalu baik
adakah makcik tak mesra alam
atau paling tepat
adakah makcik cantik dari anak dara dia...hahahha gelak sampai terburai perut

jawapan kepada adakah dia atas paling tepat adalah adakah  terakhir...

ini ucapan ikhlas dari hati ditujukan buat jiran tersayang

"pakcik dan makcikkk oit...sye respek same kamu sebab kamu dah pangkat mak bapak , tapi sye ilang respekkk kat kamu sebab perangai kamu macam anak-anak mak bapak yang kecik yang baru pandai nak pikir mane itu nasi mane itu aiskrim.. ^o^'

Jangan la sebab kami 1 family lebihh skit dari makcik dan pakcik, maka kami di sisihkan untuk jadi kejiranan makcik dan pakcik...sedar laahhh..makcik dan pakcik pon tak perfect, sye tau sye ni baru nak blajar cara pergaulan dengan orang2 lebih tua, tapi bila tengok perangai makcik ngn pakcik, rase cam p*ki.urmm kawan ngan budak2 lagi bagus..

Makcik terutama...bukan sye tak tau makcik menjaja nama sye kat deret depan nuh, sampai jiran2 deret depan nun nak pandang sye pon mau tak mau jer, yang duk elok2 dulu tegur sye, sekarang nak jeling sye pon macam hidup segan mati tak mau..ni dek kerana makcik yang duk melepak dengan diorang buat mesyuarat kat stall beger tu, dapat elaun ke buat mesyuarat kat situ..kalau dapat sye pon nak join skali...pastu sye nak hasut smua bia benci makcik..hahahhahaha (tumbuh tanduk)..bukan sye tak tau..makcik nak konker satu taman ni bia semua dengar cakap makcik...kan kan kannn.... bajet dulu nak jadi PM makcik nehhh tapi skolah tak tinggi..tu yang tak leh jadi tu..paling2 pon makcik leh try ambik calon Wanita Umno/Pas...buleh g ceramah rate2... heheh, malas sye nak melalut panjang2 kang bertambah dosa kering sye di hari baik nih, sye nih dah la banyak dosa sangatttt dah...ok.. luv u makcik..keh3"

'SEPAKAT MEMBAWA BERKAT' tak de kaitan .. -__-


agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com