Monday, 5 December 2011

Kejadian di Sik, Kedah

macam suspen je kan tajuk entry kali nih...

Semalam kami 1 Family berkesempatan meraikan majlis pertunangan sepupu soulmate di Sik, Kedah...
Sepupu soulmate tu sebenarnya asal Selayang, K.L, tapi duk dengan kakak dia di Sik, dan bertemu jodoh pulak dengan orang Sik..macamana diorang bertemu tu korang tak perlu pikir lah sebab makcik pon tak penah nak pikir, hehehehehh..
checkedout gambar semalam

bagi yang belum kenal...diperkenalkan..inilah makcik... hahahahah


muka gumbira sebab selalu anak dara yang bawak bekas hantaran...


makcik ngan sepupu dan pak sedara...owh..tak lupa si kecik chewi menyelit dengan rambut ala-ala superman....@-@


ini Pelamin Anganku Musnah

Keluarga pihak pompuan dan pihak laki


Makcik dan kerabat2...
siyes cantik yang duk sebelah kanan kiri makcik kan?


Semoga Yo dan Wahida kekal bahagia bersama ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat...

On the way balik ke Jitra, terdengar pulak sekarang ni tengah ada Pesta Pulau Pinang kat Sg. Nibong...meleret2 la makcik membodek en soulmate...harap2 dapat la pegi...hiihi




agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com