Sunday, 22 January 2012

Selamat Tahun Baru Cina

Happy chienese new year ...

Bagi kaum cina semestinya la merayakan perayaan tahun naga kan..tapi bagi orang melayu..ape plan korang..hamboiiii raya pose pon korang kalut time raya cina pon koranggg jugak yang kalut...hehehhe bagi duk jauh-jauh dari kampung halaman tu ni la masenye korang nak ambik kesempatan bercuti panjang kan..Makcik tak balik kampung pon sbb soulmate standby minggu ni, so tak la terasa sangat cuti panjang, walaupun makcik memang bercuti.

*semalam beli karpet baru untuk raya cina...hahahah


agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com