Tuesday, 24 January 2012

Suka jaga tepi kain orang..

Pukul 5 dah ni duk tengah tunggu bas dari Jerteh sampai, ma makcik kirim barang sket...senang dan mudah guna khidmat bas, hulur je 10 hengget tak kira la barang tu besar gedabap mane pon harga mantain 10 hengget..tapi kalau murah hati boleh je nak bagi lebih.. ;p , nampak makcik kedekut.

Sambil makcik duk layan game dan jamu tlinga ngan lagu-lagu jiwang tadi, tetiba makcik teringat satu cerita..Cerita yang soulmate bagitau kat makcik, bukan cerita tamil atau cerita hindustan atau cerita hantu siam tapi cerita pasal orang kawen 2...

Berbalik pada cerita soulmate tadi, bulan lepas soulmate balik dari kerja terus bagitau kawan sekerja dia kawen lagi..damn!!! si polan tu dah berumur dalam 50-an dah, kawen pon dengan orang yang lebih kurang sebaya dengan dia la kot, tapi bini yang tua dia tak tahu...soulmate pulak boleh cerita kat makcik pasal bende nih, tu tandanya soulmate percayakan makcik ^_^ .,,tapi makcik sekali sekala terpikir dan sedikit sebanyak macam mengganggu fikiran makcik..mak cik macam  terpikir, macam mana perasaan isteri si polan bila tahu suaminya kawen lain, makcik juga cuba bayang macam mana kalau makcik berada di tempat beliau, mesti terguris terhiris tergaris dan ter ter ter .... ohhh makcik tak sanggup nak tanggung rasenye,. Makcik cam duk pikir haruske makcik bagitau si isteri tu sebab makcik pon kadang2 takut, takut orang kata suka jaga tepi kain orang..Yelah bila dah bagitau takut juga habis punah ranah rumah tangga orang..takut jugak..serba salah juga rasenye, kalau nak kate suruh rahsiakan makcik sebagai pemberi maklumat..tapi lambat laun kalau diselidik mesti tahu makcik yang beri maklumat..haiyoooo banyak pusing maaaa... Dan makcik jugak takut soulmate hilang kepercayaan kat makcik kalau makcik yang membuka rahsia.oh myyy..

Korang rase camne ek..??? ke nak duk diam jer...


*sangat perit rasenye bila orang yang kita sayang sepenuh hati curang terhadap kita


agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com