Friday, 19 October 2012

Allah...Murahkanlah rezeki kami...



Musim-musim haji ni serius makcik teringin nak ke Tanah Suci..Ya Allah murahkanlah rezeki makcik ..makcik nak sangat ke Baitullah dengan soulmate dan chewi makcik...

sekarang musim haji memang ramai la jemaah kat sana... nikmat tak terkata bagi mereka yang dah dapat jejakkan kaki ke Tanah Mulia ...Kalau sapa yang dah pegi skali mesti  nak pegi lagi..memang indah kat sana...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 ni nak bagitau rahsia.... jangan bagitau kat sape ek.... hiihi

kalau kawan mase sekolah menengah dulu memang conpem2 tahu...tapi kawan yang latest2 memang conpem tak tahu..bukan tak nak kasi tahu tapi malu memandangkan perangai tak serupa ngn gambar yg nak di tunjuk nih...



























ce teke ce teke ni sape...
hahahha..macam org tua 
so sesuaii la panggil makcik...
mase ni tahun 2002..
alhamdulillah makcik dah dapat jejak ke sana tapi mase ni ngn ma makcik..

dan makcik harap sangat makcik dapat jejak kaki ke sana bersama soulmate dan chewi..target tahun depan..harap target tu tercapai...Tolong la amin-aminkan kat makcik :)






agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com