Thursday, 25 October 2012

Salam Aidil Adha dari kami di perantauan

hai uols....
bunyi macam makcik n family duk over c plak tengok tittle post..hahah overrrr la sangat kan..

tahun ni makcik dan family beraya lagi kat sini..tak balik kampung sebab soulmate standby.. lagipun cuti soulmate berbaki 2 hari lagi..so, kami decide beraya la kat sini tahun nih..nak kata sedih sangat tu tak la jugak.. ni dah kali ke 3 kami tak balik raya haji kat kampung..jadi dah ok la kalau nak banding ngn kali pertama tak balik dulu.. Lagipun kat sini soulmate pon ambik bahagian korban jadi tak la rasa ralat sangat.. masih lagi terisi dan terasa meariahnya raya ..













agak-agak kalau tak termuntah baca entry makcik sudi-sudikan lah mengomen

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap mengumpat

 
Blogger design by suckmylolly.com